//MACAROONS
whatt happen now ?
Saturday, July 9, 2011 | 4:15 AM | 0 comments
wink wink babe ;) sudaa lame tak update blogger . rinduu lhaa , hikhik . dlm mnggu neh mcm mcm berlaku ohh . tak aman and mnyaked kan aty , why lhaa bnde nehh harus berlaku . okay okay , now aku nak stat psal sch . b4 nak taip pape , bnde nehh bukn mngutuk justt bnde betul ;)) . okayy , mase dekad sch mcm mcm berlaku , gado , kutuk mngutuk , n mcm mcm lagy lha ! haa , and tak lupe boikot memboikot ;) .bnde tuhh paleng aku tak suke . grr ! bnciii . baru baru nehh aku gado dgn kawan aku . nak tahu name ? takpaya lhaa , hoho . sbenar nye aku taktahu aku nehh ngah gado ape bub aku just deam kan diri saje hingga lhaa one day ade somoene perli aku . wow ! meletup aty aku dengaa diorng perli aku . babe , sape yg tak mawa iff kne perli . paleng aku sensitif if seseorng ituu perli memperli , whyy korng tak ckp straight je ? aku tahu lhaa aku budaa baru maseh mentah dekad sch uh and taktahu pape . tapi dha tau aku mcm tuhh why korng tak ajar aku ?? aku taktahu pape psal buda budaa dekad sch uh . soo please ajaa aku if aku sala ;)) . andd korng nak tahu why aku nanges ? pkir lhaa sndri why aku nanges ;)) . and korng tkpaya nak susa susa nak mntx maaf bagai , bub setiap kali korng buad sala dgn aku bagai aku always maaf kan korng . bub ape ? setiap manusia punn pena melakukan kesalah . tapi engad ! jgn one day , ape yg korng buad dekad aku akn terjadi dekad korng . always be careful dear ;) Allah always ada untuk orng yg memerlukan pertolongan . engad tuhh sayong ;)). i always pray too Allah , hope my life always haapy .amin ~


p/s:nehh bukan mengutuk just luah kan aty saje . hope korng paham ;)

Older Post | Newer Post
Owner
HEYY ! wawa here , already 15teenn year old kids . stay rwng and perak . anything else ? just ask me okay good . WELCOME TO MY BLOG .

Let's Talk
Take Over - Mizz Nina

Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : RA
Background by : FPA